دیالکتیک تنهایی

خرید بک لینک

روی بر خاک عجز می گویم
هر سحرگه که باد می آید

ای که هرگز فرامشت نکنم
هیچت از بنده یاد میآید؟!

سعدی

دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 17:14

بهسلیقۀ دریاها گریه میکنیم
بهسلیقۀ کوهها میایستیم
بهسلیقۀ بادها به هرطرف مینگریم

تصمیمهای زیادی برای زندگیام گرفتهام
مثل همین حالا که باید بخوابم
بهسلیقۀ خستگی.

نرگس برهمند

دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 17:14

تو را بهجای همهء روزگارانی که نمیزیستهام
دوست میدارم...

پل الوار

دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 17:14

اگر تو نامم را صدا نزنی
چه فرقی خواهم داشت با آنها که مردهاند؟
اگر تو نامم را صدا نزنی
چه فرقی خواهم داشت با آنها که به دنیا نیامدهاند؟
چه فرقی خواهم داشت با دیگران؟
چه فرقی خواهم داشت با خودم؟

صدایم کن
صدایم کن
صدایم کن تا بدانم چهکسانی نیستم?

کیانوش خان محمدی

دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 17:14

۱۶ سالم که بود،فکر میکردم تنهایی خوبه ولی الان تو این سن فهمیدم اصلا خوب نیست.آدم های زیادی از زندگیم حذف کردم که بعضی وقت ها دلم برای آن ها تنگ میشه،امروز بلاک لیست تلگرام نگاه میکردم و کسایی را می د دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 17:14

سری را که به سنگ ندامت شکسته است با چه باید مرهم کرد؟در سقوط ،چنگ بر هر چه انداختم،سراب بود.

حالا ایستاده ام در آستانه ی فصلی مبهم،سوخته ام تا عمق ریشه هایم و به هر که رسیده ام از شکوفه هایی گفته ام که به وقت رسیدن،نرسیدند.

دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 17:14

صفحه بندی